在此我要先說紅色字體為女唱部分藍色字體為男唱部分,黑色字體為合唱部分!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

love that once hung on the wall

愛一度掛在牆上

used to mean something,but now it means nothing

曾經它代表著一切,但如今它什麼都不是

the echoes are gone in the hall

回聲消失在大廳裡

but i still remember the pain of december

但我仍然記得十二月的悲傷之痛

oh,there isn't one thing left you could say

噢,沒有一件事是你可以說的

i'm sorry it's too late

我很抱歉一切都已太遲

i'm breaking free from these memories

 我將擺脫這些回憶

gotta let it go,just let it go

該讓它走,放手讓它走

i've said goodbye

我已經說了再見

set it all on fire

也燒了這一切的愛

gotta let it go,just let it go

該讓它走,放手讓它走

you came back to find i was gone

妳回來找我時我已經走了

and that place is empty

那裡什麼都沒有

like the hole that was left in me

就像妳留給我的黑洞一樣

like we were nothing at all

我們什麼都不是

it's not what you meant to me

妳在我心裡已經毫無意義了

thought we were meant to be

就算我們曾經多愛彼此

oh,there isn't one thing left you could say

噢,沒有一件事是你可以說的

i'm sorry it's too late

我很抱歉一切都已太遲

i'm breaking free from these memories

 我將擺脫這些回憶

gotta let it go,just let it go

該讓它走,放手讓它走

i've said goodbye

我已經說了再見

set it all on fire

也燒了這一切的愛

gotta let it go,just let it go

該讓它走,讓它走

i let it go (and now i know)

 我讓它走(而我現在知道了)

a brand new life (is down this road)

 一個嶄新的生命(就是沿著這條路)

and when it's right (you always know)

當時候到了(妳會知道的)

so this time (i won't let go)

所以這次(我不會走了)

there's only one thing left here to say

在此只有一件事可說

love's never too late

愛永遠不嫌晚

i've broken free from those memories

 我已經擺脫了這些回憶

 i've let it go,i've let it go

 我已放手,放手讓它走

 and two goodbyes

而兩聲再見

led to this new life

帶領一個新人生

don't let me go,don't let me go,oh,oh,oh

別讓我走,別讓我走,噢,噢,噢

don't let me go,don't let me go,don't let me go,don't let me go

別讓我走,別讓我走,別讓我走,別讓我走

won't let you go,don't let me go

別讓你走,別讓我走

won't let you go,don't let me go

別讓你走,別讓我走

won't let you go,don't let me go

別讓你走,別讓我走

won't let you go,don't let me go

別讓你走,別讓我走

-------------------------------------------------------------------------------

啦啦啦~~~第三個背景音樂出來啦~這次是Avril的~~~^^

希望大家喜歡我翻譯的歌詞,也請大家多多給我意見~ :))

最後還是那句話,因為此翻譯為個人翻譯,僅供參考,請勿抄襲,若發現有抄襲現象,將以法律處理!!

最後送上Let Me Go的MV :)

by Emily

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Emily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()